קידום ממומן | PPC

ניהול קמפיין ממומן בגוגל | מומחים לניהול קמפיינים בגוגל

קמפיין ממומן בגוגל

הקמת קמפיינים בגוגל

ליצור קמפיין ממומן בגוגל זה אמנם פשוט, אך צריכים לוודא כי אנחנו אכן מקימים את הקמפיין בצורה נכונה עם פרמטרים ממוקדים עבור המוצר או השירות אותו אנחנו רוצים להציג לקהל בכדי להגיע ללקוחות ממוקדים בתחום בו אנו עוסקים ויחד עם זאת לרווחים מקסימלים!

מחקר מילות מפתח

יצירת קמפיין בגוגל מחייבת אותנו ראשית במחקר מילות מפתח מעמיק בתחום בכדי שנוכל להיות בטוחים שאנחנו באמת בוחרים בביטויים הרלוונטים ביותר עם נפח חיפוש גבוה. אחרת אנחנו נמצא את עצמנו משלמים יותר ויותר על לקוחות לא רלוונטים ולא ממוקדים ולמעשה מבזבזים את מיטב כספנו על קמפיינים לא יעילים.

מחקר מילות מפתח
מתחרים אורגנים בגוגל

סקר שוק וריגול אחר מתחרים

אם אנחנו רוצים ליצור קמפיין מוצלח אנחנו צריכים להיות מתוכחמים יותר מהמתחרים, להשתמש בביטויים ייחודיים שהמתחרים עדיין לא חשבו עליהם ולמעשה ליצור תנועה אפיקטיבית של לקוחות בדרך יצירתית לעסק שלנו.

ניהול קמפיינים ואסטרטגיה

הקמה של קמפיין זה החלק הפשוט, אנחנו צריכים לנהל אותו באופן אסטרטגי ותמיד להיות עם היד על הדופק. צריכים לבצע בדיקות על הביטויים שבחרנו, לבדוק איזה ביטוי מייצר יותר קליקים ותנועה של לקוחות רלוונטים ולשחק עם זה בהתאם לצורך. אנחנו צריכים לבנות קמפיינים אסטרטגים שבסופו של יום נגיע לאחוזי המרה הגבוהים ביותר ונממש את הפוטנציאל מכל קמפיין.

ייעוץ לקידום העסק

PPC | Pay Per Click

קידום אתרים ממומן בגוגל

אחת האסטרטגיות המהירות להשיג תנועה של לקוחות אל האתר שלנו היא על ידי פרסום ממומן בגוגל. למעשה זה כל כך מהיר שאם אנחנו ממקדים את הקמפיין במילים הנכונות נוכל לראות תוצאות כבר באופן מיידי, לעלות את כמות הכניסות לאתר, את חשיפת המותג שלנו בשוק וכמובן את הרווחים על המוצרים או השירותים אותם אנו מוכרים.

האם ישנן פעולות שצריך לבצע לפני פתיחת קמפיין ממומן ?

ישנם הרבה אנשים שללא נסיון בתחום מייצרים לעצמם קמפיינים ממומנים בגוגל מכיוון שהם מעוניינים בייצור תנועה לאתר שלהם והגדלת הכנסה.

למעשה מי שלא בקיא בתחום יכול לבזבז כסף לחינם במסגרת הקמפיין הממומן ולגרום לעצמו גם להפסד וגם לתעסוקה עם לקוחות לא רלוונטים. אנחנו צריכים לדעת איך למקד את המודעות שלנו במטרה שנגיע לקהל יעד ספציפי שאותו אנו רוצים כלקוחות שלנו.

בכדי שלא נטעה ונבזבז כסף לריק נצטרך להעזר באיש קידום מקצועי שלפני יצירת הקמפיין ידע לנתח את מצב השוק והמתחרים, שיבצע מחקר מילות מפתח מעמיק בתחום בו אנו עוסקים ויבדוק אילו מילים הכי כדאי לנו לקדם באופן ממומן בכדי להגיע לקהל המדוייק והרווחי ביותר. אנחנו לא מעוניינים בקליקים מיותרים ולא רלוונטים!

איך מייצרים קמפיין ממומן בגוגל ?

לאחר שבדקנו אילו ביטויים הכי כדאי לנו לקדם אלו הדברים שעלינו לעשות :

  • כניסה לאתר של Google AdWords והזנת חשבון Gmail שברשותינו
  • מילוי כל הפרמטרים הדרושים ובניית אסטרטגיה שיווקית נכונה
  • בחירת תקציב לקמפיין
  • ניהול הקמפיין באופן יומי ובדיקות יעילות הקמפיין

 

האם טוב לקדם ממומן כל השנה או רק בחלק מהשנה ?

שאלה שהרבה מתקשים בה היא מה הטיימינג הנכון ביותר לייצירת קמפיין. התשובה היא מאוד אינדיווידואלית לכל בעל עסק.

מאוד תלוי מה התחום בו אנו עוסקים אם זה תחום עונתי כמו מזגנים, גלידות וכו' או תחום שפעיל כל השנה. 

דבר נוסף הוא אם העסק חדש הדורש חשיפה מהירה לשוק וגיוס לקוחות או עסק קיים ומעוניין בקידום הממומן במטרה לגדול ולמכור יותר.

כמובן שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו קודם כל מה מטרת הקמפיין אותו אנחנו מייצרים ואיך נחסוך בעלויות באופן המקסימלי בכדי להגיע לתוצאה הרצויה.

כיצד עובד התמחור ?

התמחור בקמפיין עובד על פי תקציב שהלקוח בוחר מראש לפי יום. אנחנו צריכים לקחת בחשבון שהתקציב צריך להיות תואם למצב התחרותיות בשוק בכדי להשיג תוצאות.

במידה ואנו מגיעים עם תקציב נמוך מידיי לשוק תחרותי לא נוכל כמעט לאכול מהעוגה והכסף יבוזבז לריק וחבל, אנחנו צריכים לבדוק טוב את מצב השוק מראש ולדעת לאן אנחנו נכנסים ואם נוכל לראות מהקמפיין תוצאות טובות לעומת ההשקעה שלנו.

כיצד ניתן למקד את הקמפיין ללקוחות רלוונטים ?

לקוחות רלוונטים ניתן למקד על ידי בחירה של ביטויי חיפוש נכונים. מה הלקוחות שהיינו רוצים מחפשים בגוגל בכדי להגיע למוצר/לשירות אותו אנחנו מוכרים ?

לדוגמא, אם ניקח עסק שמתעסק בהשכרת דירות בארץ והוא יקדם את הביטויים "דירות בארץ",  "דירות בתל אביב", "דירות זולות", "דירות קרובות לים", כמות הלקוחות הרלוונטים שתגיע לעסק תהיה מועטה מכיוון שישנם המון אנשים בביטויים הללו שלמעשה מתכוונים לרכוש דירה ולאו דווקא לשכור ובמקרה הזה העסק יוצא כסף לחינם על קליקים מלקוחות לא רלוונטים וגרוע מכך יוצף בטלפונים ובהתעסקות עם קהל לא ממוקד.

לכן יש לבדוק בצורה המעמיקה ביותר מה הביטויים הטובים ביותר והממוקדים ביותר אותם אנחנו צריכים לקדם בכדי להגיע לייעילות המקסימלית.

כמה קמפיינים אפשר לעשות במקביל ?

אין הגבלה לקמפיינים שנוכל להקים במקביל לעסק שלנו, כמובן צריך לזכור כי נצטרך לקבוע תקציב לכל קמפיין בנפרד ולראות שזה אכן רלוונטי לייצר מספר קמפיינים במקביל.

האם PPC עדיף על SEO ?

השאלה היא מה אנחנו רוצים להשיג ותוך כמה זמן. היתרון הגדול של PPC הוא שאת התוצאות אנחנו יכולים לראות באופן מיידי.

החסרונות הם שאנחנו מוצאים יותר כסף לטווח ארוך מאשר בSEO ושהרוב הגדול של האנשים בוחר להיכנס למודעות שמקודמות באופן אורגני כי אפשר יותר לסמוך על האמינות של האתרים הללו ובכך המודעות המקודמות בPPC מפסידות קהל יעד גדול.

ישנם עוד המון פרמטרים נוספים אך התשובה לשאלה היא שהצורך הוא הקובע.

האם קידום ממומן משפיע על הקידום האורגני ?

אין ספק שהקידום האורגני ניזון גם מהממומן. ברגע שאנחנו מייצרים קמפיין ממומן וגורמים לתנועה מסיבית באתר שלנו באופן אוטומטי גוגל מזהה כי התנועה באתר גודלת מה שמשפיע ישירות על הקידום האורגני ולכן ישנם הרבה מצבים שבו טוב לשלב בין השתיים וליצור מערכת קידום יעילה שמשפיעה זו על זו.

האם אני יכול לעשות זאת לבד או שעדיף מקדם אתרים מקצועי ?

ללא ספק כשנעזרים במקדם מקצועי שכבר יש מאחריו נסיון של שנים בהקמה וניהול של קמפיינים התוצאות יהיו הרבה יותר אפקטיביות. מחקר מילות מפתח מעמיק זה חובה בכדי שנוכל לדעת איך לפגוע בלקוחות ממוקדים ולהניב מקסימום רווחים במינימום הוצאות. לכן העדיפות היא תמיד להשתמש במקדם אתרים בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

 

למאמרים נוספים מהבלוג לחצו כאן

התחילו לקדם את האתר שלכם ולהרוויח יותר !

Summary
קידום ממומן בגוגל PPC
Service Type
קידום ממומן בגוגל PPC
Provider Name
SEO Rank Services,
Area
ישראל
Description
קידום ממומן בגוגל PPC | מחקר מילות מפתח | ניהול קמפיינים ממומנים | שיפור יחסי המרה בגוגל